Godmorgon. Gårdagen var helt otrolig. Hade en sån himla bra dag med mina fina vänner. Vi startade dagen hos mig med mat och musik. Vi spelade även football, biljard och hoppa studsmatta. Vid halv fyra började folket röra sig hemmåt förutom Deon och Brandon som stannade. Vid halv sex så åkte vi hem till Deon för att fixa lite grejer sen till skolan för att möta upp alla andra och byta lite bilar sedan vid kvart över sex var vi påväg mot Nashville till Sky High. Sky High är ett giganstiskt ställe med massor av studsmattor och skummgummi groppar (jag var där med Trevor och Deon förut), och herregud vad kul vi hade. Efter drygt en timme drog vi oss tillbaka till Franklin och några gick på bio och några drog och käka. Sista timmarna av kvällen spenderades här i huset med Isabel, Deon och Connor. Vi hade en sjukt bra dag med extremt mycket skratt.
 
Nu är det fyra dagar kvar tills jag kommer hem och jag känner mig redo att lämna detta ställe. Känner att jag har fått ett bra avslut på allting och är så himla tacksam för allt alla har gjort här för mig.
 
Nu är det söndag i alla fall och jag ska klä på mig och åka till kyrkan en stund sen ska jag spendera dagen utomhus. Kram på er.
 

Kommentera

Publiceras ej